wtorek, 22 października 2013

Podkładki i okładka

Ja już zaczynam myśleć o Bożym Narodzeniu i Nowym Roku  :) Wiem wiem ,że szybko ale postanowiłam wybiegać pomysłami na przód , bo potem nie starcza mi czasu na ich realizację .
W związku z zainteresowaniem podkładkami pod kubki postanowiłam iść za ciosem i zrobiłam typowo świąteczne .

 Gdyby ktoś był zainteresowany -mam dwa komplety na sprzeaż .

A ja jestem maniaczka kalendarzy -musze mieć wszytko zapisane , zanotowane i w jednym miejscu .Niestety mój kalendarz pod koniec roku wygląda okropnie a jego zawartość jest mi potrzebna . Tym razem postanowiłam zadbac o jego wyglad zewnętrzny . W jednym z marketów kupiłam zwykły granatowy kalendarz za cał 4,99 zł i postanowiłam go stuningować .
Teraz jest taki "mój" co mnie bardzo cieszy .Nawet zakładkę wymieniłam na pasującą :)
Coś czuje że Maja we wrzesniu dostanie takie typowo personalne okładki na zeszyty .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz